دیار عشق

شخصی

دیار عشق

شخصی

سرنوشت~~~!!!؟؟؟!!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

 

در کوی نیک نامان! ما را گذر ندادند

                                         گر تو نمی پسندی تغییر ده قضارا

 

خدایا توی دنیای بزرگت پوسیدیم که!

پس کی میخوای به داد ما برسی؟ آره بازم منم؛همون صدای آشنا وشاکی همیشگی.

فقط کاش یه جوری بهم میگفتی مشکل از منه یا...

نمیشه که دنیای به این بزرگی وبا این همه عظمت مشکل داشته باشه؛میشه؟

نمیشه که یه نفر با اکثر قریب به اتفاق! مردم مشکل داشته باشه و مشکل از اونا باشه؛میشه؟

شاید من دشنام تلخ آفرینش باشم؛یا نغمه ناجور!و البته سنگ تیپا خورده رنجور!!

خدایا مشکل از هر جا میخواد باشه؛ من تو رو میشناسم؛

تازه دارم می فهمم که؛ هرچه خدا خواست همان میشود ؛ یعنی چه!

چی فکر میکردیم؛ چی شد!

فکر میکردم دارم بازی میکنم؛ هوم! چه تلاشی ام میکردم!

کاش زودتر میفهمیدم که فقط یه مهره ام وبازیگردان یکی دیگست.

تازه مثلا ّمو لای درز حساب و کتابام نمیرفت!منتها بی خبر از این که داشتم برای یکی دیگه بازی میکردم که امکان نداشت خودش به این خوبی برای خودش بازی کنه!

و البته این بازی فقط میتونست یه برنده داشته باشه؛ومن اصولاّ یه بازنده خوب به دنیا آمدم.

فقط این وسط نگران چیزاییم که در حاشیه تحت تاثیر قرار گرفت و در حقیقت اصل مطلب هم همونا بودن!

خوب؛ اینم یه درس جدید از زندگی بود؛

با این درسی که مثل درسای دیگه بهم تحمیل شد ؛  ؛ حالا گیج تر از همیشم!

اما باز جز درگاهت هیچ جایی ندارم!    

 

                                              (( الهی من لی غیرک)) 

                                  به داد دلم برس؛داره دیر میشه.(البته لطفا)

 

شاه شوریده سران خوان من بی سامان را

              زان که در کم خردی از همه عالم بیشم                        

                      

        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد